Over and out

Har massor som jag skulle kunna om och som jag vill skriva om men jag har inte tid. jag packar och packar å packar å det tar lixom aldrig slut. Sedan ska allt jävla skit packas upp igen. Jag ska aldrig mera flytta.
I morgon går flyttlasten så om någon befinner sig i sthlm och känner för att hjälpa till å bära saker så är ni så välkomna så.  

Det bästa med morgon dagen är att bästaste TRISTAN kommer hem. Gud vad jag och J har saknat den hunden. Mamma och pappa påstår att Tristan vill stanna kvar hos dem, det tror jag inte..

Nu har jag inte tid att skriva mer, bara att fortsätta packa. tveksamt om jag hinner blogga i morgon innan vi åker.
Detta blir det sista blogginlägget från uppsala. Om inte annat så vill jag önska er alla en trevlig vecka eller två. Det är nämligen så att vårt bredband inte kommer vakna till liv förs i slutet av nästa vecka. Men om jag känner BB rätt så tar det säkert 3 veckor innan det kommer i gång.
 
Hasta la Vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback