What´s new?

Har väl egentligen inte så mycket att skriva eller ork att skriva. Trött trött trött. Jobbar en massa, det är jätteroligt. Just nu håller jag på och lär mig hantering av cytostatika och alla jävla olika och krångliga körscheman för dessa.
När jag inte jobbar så går jag prommisar med tristan och myser med honom.

På tal om Tristan så är han livrädd för gasspisen/ugnen. han går knappt in i köket och han går absout inte in där när vi lagar mat. vet inte om det är ljudet eller om det är doften som är läskig. Men läskigt är det...

När jag cyklade hem i dag cyklade jag på cykelbanan som är brevid gångbanan. På gångbanan går det en man och när jag närmare mig går han rakt ut framför mig. Jag hann inte plinga utan skrek och fick styra ut på vägen, lyckligtvis hade bilarna rött.. Skrek åt mannen att han skulle se sig för och inte bara gå.. han bad om ursäkt och frågade om det gick ok. När jag cyklade vidare ropade han surt att jag minsan skulle använda ringklockan nästa gång. vad fan! hann ju inte ens plinga utan var tvungen att väja undan för att inte köra på dig skrek jag till svar och cyklade muttrandes därifrån. Jävla Pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback