Saker som får mig att morra

Jag blir så irriterad. Det är tur att skolan är slut i morgon och att jag aldrig mer behöver ha något att göra med vissa människor.

Vilken historia, orkar inte skriva "allt" här men för att summera:
I den sista kursen vi läste skulle vi skriva ett grupparbete. När vi skulle skriva ihop arbetet beslutade sig en av gruppmedlemarna att åka utomlands en vecka. Hon var således inte med och skrev ett enda ord, hon tyckte dock att vi skulle maila henne så skulle hon kommentera. Det gjorde vi inte, inte heller skrev vi hennes namn på arbetet eftersom hon inte var med. Nu är det jordens drama över det här. I kväll kom ett arg mail. Som jag inte alls kunde låta bli att svara på. Påpekade bland annat att jag inte alls känner att jag ska behöva ta ansvar för någon annans utbildning osv... I går var det utvärdering i skolan som jag och maria inte var på. Då hade denna gruppmedlem gått på de andra att hon ville ha arbetet för att hon skulle redovisa det. Sedan kom hennes kompis, som inte alls var med i gruppen (och som lägger sig i allt) och hon hade tydligen skällt ut dem. Så de hade gett tjejen arbetet. Det var tur att jag inte var med där, för det hade aldrig blivit något arbete då... I går kväll gick den här personen som inte var med i vår grupp, på Maria och började tjata om detta. varpå Maria frågade vad hon hade med det att göra.  Sedan kom som sagt det här mailet i kväll, och jag har svarat..

kommer jag bli pepprad med ruttna ägg i morgon av personen som lägger sig i?

Men visst har jag rätt?


Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Självklart har du rätt.

Postat av: Hannah

La: ja jag har ju alltid rätt

2008-01-17 @ 21:07:34
Postat av: Yvonne

Håller med.

2008-01-17 @ 21:37:56
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: La Famiglia

Ja, utom när du har fel

2008-01-17 @ 21:52:39
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

Yvonne: ja tänkte väl det :D

2008-01-17 @ 22:00:57
Postat av: Hannah

La: ja men det är så sällan att det räknas inte

2008-01-17 @ 22:01:22
Postat av: Ulrika Jönsson, Luleå

Nä nu blir jag riktigt upprörd! Hur kan människan ha mage att göra på det viset? Mycket skall man höra innan öronen ramlar av. Stå på dig! Du har rätt!

2008-01-17 @ 22:02:22
URL: http://lagottotito.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi kanske ska följa med i morgon och "försvara" dig
*yyyyyyyyylllllll*

2008-01-17 @ 22:06:33
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Pappa

Nu är ju jag naturligtvis partisk.
Men hur i hela friden kan man bara komma på tanken att åka bort när man skall sluta föra sin utbildning?????, Sedan ha mage att begära att kurskamraterna skall göra jobbet åt henne????
Det var
TA ME FAN DET DUMMASTE JAG HÖRT PÅ LÄNGE.

2008-01-17 @ 22:09:19
Postat av: Hannah

Ulrika: ja du! Man slutar aldrig att förvånas.. *skaka på huvudet*

2008-01-17 @ 22:25:57
Postat av: Hannah

mams: ja! å så Tristan

2008-01-17 @ 22:26:24
Postat av: Hannah

Pappa: ja helt hysteriskt dumt!

2008-01-17 @ 22:27:00
Postat av: Tessan

Men herre gud hur jäkla korkade människor finns det!!! Självklart har du rätt, hon borde skämmas och inte uppföra sig som en jäkla IDIOT!!

Grattis till examen och den tjusiga broschen;)

2008-01-20 @ 00:24:01
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback