Sov- och slömorgon

Har sovmorgon i dag. Har slöat riktigt ordentligt. Börjar 13.30 i dag och jobbar till 21.30.
Satt och funderade på om jag skulle åka kommunalt till jobbet istället för att rejsa bilen. Men efter att ha surfat runt lite insåg jag att jag i så fall får vänta i hyndra år när jag ska hem, eller i alla fall 30 minuter innan bussen går till tåget å så är jag inte hemma förs efter 23, närmre 23.30 å så ska jag upp tidigt i morgon, börjar 07.00. Det får bli bilen. Tyvärr är det så att det verkar vara krångligt att få ett parkeringstillstånd som skulle göra det billigare att parkera, får snällt betala mer tillsvidare. Hoppas att det finns parkeringsplatser när jag kommer, det är lite tveksamt. Får åka så att jag är på plats i god tid.


Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Hoppas att det ordnar sig med p-plats till dig snart för det finns inget värre än att leta p-plats också är man stressad för man skall ju jobba.
Iväll skall jag och Tito till hundhuset (ett hus bara för hundar och deras ägare med möjligheter att fika och träna inomhus, det är en förening som driver detta hus)det skall visas rallylydnad och jag är så himla nyfiken på vad det är...har bara hört talas om det.

Postat av: Hannah

Ulrika: jo då, det ordnades sig med parkeringsplats. Var ute i god tid.

2008-01-23 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback