Check

Skinkan grilljerad- check
Västerbottenpaj- är på G i ugnen - Check
I morgon är det bara lite småsaker som ska fixas tex ägg som ska kokas å så.

Äntligen har det slutat att snöa, det börjar tom klarna upp. Det har snöat som fasigen hela morgonen/förmiddagen. Skulle nästan kunna tro att det är jul. Nu blir det till att sopa rent bilen från snö när jag ska åka till jobbet om en stund. Är lite slö och lat i dag och tar bilen. Den måste motioneras för att batteriet inte ska dra ur sig igen. Och i dag är det inga vägtullar eller parkeringsavgift vid jobbet, perfekt! 

Nu är det strax dags att göra mig i ordning och bege mig. Tristan och J får ha en mysdag utan mig, gå långprommisar och äta påskgodis. 

ha en trevlig dag alla ni som är lediga :P

Kommentarer
Postat av: malte o snokas

ååå det lät gott...hoppas du får smaka lite också!!

2008-03-21 @ 14:15:43
Postat av: Hannah

Malte & snoken: visst får jag det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback