Många mil.

Efter en trevlig helg hos mams och papps for Tristan och jag mot sthlm. Hemma på vår gata i stan plockade vi in våra saker och packade sedan in en nyhemkommen husse i bilen. Bilen styrdes sedan mot La famiglias gata. Där bjöds det på trevligt sällskap och supergott fika. En citronmarängtårta som vad gudomlig.. Vi kunde dock inte bli särskilt långrandiga för bilen var tvungen att rulla mot uppsala för att lämna tillbaka böcker på biblioteket. Vi har inte varit i uppsala sedan vi flyttade därifrån och det kändes konstigt att komma dit. Vi åkte runt en stund och konstaterade att mycket hade hänt i stan sedan i januari. Rullade även förbi på vår gamla gata och spanade på vår lägenhet, jag menar vår gamla lägenhet. Vid 23-tiden var vi hemma igen efter att ha kört många mil.

I natt vaknade jag 03.08 av någonting som pep/ringde. Min telefon kunde det inte vara konstaterade jag eftersom ljudet  var avstängt. Därmed måste det vara J:s telefon, han sov dock  vidare. Travade upp för att stänga av hans telefon. Såg då att det var min telefon som förde oväsen. Tydligen hade min gode storebror som tidigare under dagen suttit och pillat med telefonen, ställt alarmet på 03.08. Och alarmet funkar även om ljudet är avstängt.. Tack för den!

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Nån gång får ni hälsa på så vi kan ta en tur i hagarna igen. Tosca behöver verkligen lära sig leta tryffel istället för att spåra allt vilt (fullt med fågelungar just nu, om nån missat det).

2008-05-19 @ 22:53:00
Postat av: Hannah

Helena: det var lite vad jag tänkte också. klockan var dock så pass mycket att det inte fanns tid tll att promenera.. men en annan gång.

2008-05-20 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback