Söndag

och kväll.
Jag brukar gilla söndagkvällar, men inte denna kväll. Det beror nog på att jag jobbar morgon i morgon. Oftast brukar jag jobba kväll efter ledighet. De senaste 6 veckorna har jag haft "semester" på jobbet.. Har haft en helt suverän inskolning så jag har bara varit "passagerare" de senaste veckorna. Nu måste börja jobba igen. :P

i morse vaknade jag strax efter 07 och eftersom jag ska upp 05 i morgon tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp så att jag kan somna tidigt i kväll. Tristan och jag tog vår vanliga morgonprommis, så skönt att vara ute tidigt på söndagsmornar, det är inte så många ute då.. Därefter inhandlades frukostbröd och det byggdes frukost till sovande J.
Startade sedan operation lagottoplågeri, använde min nya fina tovutredare, klippte klorna, plockade öronen och putsade lite på pälsen (det projektet kommer jag att återuppta om några dagar) det hela avslutades med ett bad då jag blev helt svart om fingrarna när jag höll på med prinsen.

Gårdagens strålande väder lös med sitt frånvaro i dag, istället regnade det. Kände mig inte alls särskilt sugen på att fixa med balkongen i regnet så det har jag lagt på is till en annan helg. 

Nu ska jag mysa i soffan med prinsen. 

Kommentarer
Postat av: Yvonne och Galotterna

Vill önska er en Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback