Vååår

Både i går och i dag har det verkligen varit vår i luften.
Gårdagen sov jag bort relaterat till att jag jobbat natt och kom i säng först 07:45. Hann dok med lite vårsol.

I dag har jag varit på utbildning och under eftermiddagen skulle vi läsa artiklar och det kan man lika gärna göra hemma så jag hojjade hem och sedan ut med Tristan i vårsolen. Vår vanliga prommissträcka i lilljans börjar äntligen bli barmark. Bara lite is kvar på några få ställen, jag vill att det ska torka upp så att jag slipper leriga lagottotassar.
Under vår härliga promenad i solen, hoppade vi på stubbar och balanserade på stockar, grävde efter hartryffel och badade tassarna i bäcken. Mmmyysss.

Nu längtar jag efter att få plantera blommor i mina balkonglådor och göra fint ute på balkongen. :D

Då var det dags att gå och möte husse som är på väg hem från jobbet!

HÄPP!

Kommentarer
Postat av: Stella m matte

Visst är det underbart, man får så mycket energi när solen skiner, allt går så mycket lättare!

Postat av: Tito

Vi har sol men vi har ingen barmark....Jag rullar mig i snöhögarna och gräver efter skit till mattes förtret......Men kul har jag!

2009-04-02 @ 21:13:39
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Hannah

Stella m matte: ja visst gör det :D

2009-04-03 @ 17:47:53
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tito: jag vet en till som gillar snö...

2009-04-03 @ 17:48:53
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback