Up up and away

I tisdags rullade Tristan och jag hem till mamma och pappa. Efter ungefär 24 timmar lämnade jag Tristan och bilen där och tog mitt 1-kronors (hurra för tradera) tåg tillbaka till sthlm. Nu är Tristan och bilen i tryckt förvar i 14 dagar medan vi är i Grekland.
I em/kväll lyfter vi så jag borde kanske sätta fart för att fixa allt och packa det sista. Vi har iofs hela dagen på oss.. men tiden har en tendens att springa i väg...

Det finns trådlöst internet på hotellet så det finns en risk att de kan bli något blogginlägg från grekland.

Kommentarer
Postat av: Mams

Ha det så skönt nu ............ och vi ser framemot rapporter!!!

Postat av: Lisa och Arwen

lyllos dig... jag hade gett vad som helst för en dag utomlands just nu =P

2009-08-06 @ 19:09:55
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen
Postat av: Anonym

Ha det gött på stranden!

2009-08-06 @ 21:17:38
Postat av: Anonym

Ha det riktigt skönt!!

2009-08-06 @ 22:29:07
Postat av: La famiglia

Du beställde väl batteriladdning också när bilen ändå bara ska stå i två veckor?

2009-08-07 @ 08:35:30
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Helena o Tosca

Hoppas ni får en härlig semester!

2009-08-07 @ 22:11:55
Postat av: Lee

Bästa Hanna

Hoppas du roar dig kungligt på den lilla ö som du har hamnat på. Solen lyser det vet jag. Rocka lite fett när du ändå håller på. (Fastän du inte har så mycket fett kvar, vill säga.)

Bästakramen

Lee

2009-08-10 @ 17:32:47
URL: http://letters-2-lee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback