Rekord

Hör och häpna, i dag sov jag ända till 14.00. Natten var superlugn så jag hann plocka i ordning och dona i läkemedelsrummet. Har nu ännu en natt inplanerad, natten till fredag. Och eftersom jag blir tillfrågad att byta pass så innebär det att jag även får förskjuten arbetstid utöver ob-tillägg för natten.
När Tristan och jag skulle ta våran "morgonpromenad" vid 14.30 vräkte det ned snöblandat regn och när vi var hemma igen efter en timma var vi båda dyngsura. Spåret i lillis var inte på något sätt roligt att gå, isgata. Det gick knappt att ta sig upp eller ned för alla backar.  

Nu ska jag slappa i soffan

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Monkan

Troddde våren var på väg hos er....

Postat av: Martin

När du är inloggad för att skriva & administrera bloggen, så klickar du först på Översikt & väljer Inställningar för den övre fliken & Blogg för den undre. På den sidan finns en "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet"-kryssruta. Den var visst inte helt trivial att hitta, det håller jag med om.

2009-01-20 @ 23:36:44
Postat av: Mams

Bug bug bug bug ....... nynnar

2009-01-21 @ 10:50:18
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Ulrika

Slaskvinter eller massors med snö....Tror jag vill ha snön men skippar gärna skottningen.....

Snart får ni vår och då blir jag riktigt avis...

2009-01-21 @ 22:39:54
URL: http://lagottotito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback