Att köpa kärlek.

I ett inlägg tidigare denna månad skrev jag att jag hade köpt kärlek
för 299 kronor på Lindex, ett par röda lackballerinas.
I dag fann jag kärleken för 199 på HM; ett par svarta och vita lackballerinas.
såå fina och sköna :D Det kan vara så att jag har en grej för lackballerinaskor
just nu...

Sitter och väntar på att vagabond.com ska skicka
dessa skor till mig. 
Maria köpte ett par och jag tycker att de är hur fina som helst, har letat i varenda
skoaffär i hela Uppsala men de finns inte, de är slut. men så fann jag dem på 
hemsidan, först var de slut där med men det fanns i min storlek i helgen :D 

Att jag köper likadana skor som Maria gör inget, en av hennes katter har pissat 
i hennes skor, så jag antar att hennes är förstörda...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback