Den där Tristan igen.

Kan det tänkas vara så att Tristan kan klockan? För när klockan är 06 då tycker
han att det banne mig är dags att gå upp, eller vad han nu tycker. Vaknade strax innan
06 av att Tristan bökade runt, viftade på svansen, gnydde och buffade på Joakim efter
några minuter hoppade Tristan upp i sängen, klampade runt på oss för att vi skulle vakna
ordentligt. Sedan gick han ned och lade sig på golvet och fortsatte sova... och jag, jag var 
eller rättare sagt är vaken. Vem behöver väckarklocka? 

Kommentarer
Postat av: "mams"

Ni har ju en väckarklocka i Tristan ha ha hahahaha
Basta kan oxo klockan, hon vet exact när det är frukosttime på jobbet och lunchen kl.12 missar hon aldrig!!!

2007-04-26 @ 08:05:12
Postat av: Helena o Tosca

Blev själv väckt 4.30 av en illamående Tosca, men det bidde inget som tur var. Sen sov vi till 8 och då låg vi och gosade en kvart.

Appropå ringträningen så är det på tisdag 1 maj samt tisdagen veckan efter, 19.00 båda gångerna.

2007-04-26 @ 10:44:31
Postat av: Hannah

Mams: japp fast han känns inte så tillförlitlig...

Postat av: Hannah

helena & Tosca: Det är så mysigt att ligga och gosa en stund på morgonen innan man gå upp :D Tristan brukar ligga mellan mig och min sambo och gosa.

Var ringträningen bra? Tristan behöver inte träna men jag behöver det :D

2007-04-26 @ 13:28:21
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Helena o Tosca

Jag tycker ringträningen är helt okej. Många hundar som behöver träna får man räkna med, men alla brukar få individuell hjälp vilket är jättebra!

2007-04-26 @ 20:52:42
Postat av: Hannah

Helena: OK! Får se om jag har tid att åka på någon av de gånger som är kvar..

2007-04-26 @ 21:44:45
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback