Den där Tristan.

I går kväll bad jag Joakim att ta ut Tristan ur sovrummet när han går upp på morgonen
vid 06.00, detta för att jag ska få sova en stund till, gärna till 07. Vaknade halvt till när
Joakim gick upp och hörde hur han försökte få med sig Tristan ut men om jag känner
Tristan rätt så lägger han sig bara på sidan och låtsas sova. Joakim lät honom alltså
vara, 1 minut senare hoppar Tristan upp i sängen hos mig för att gossa med mig. Han
såg ut att tänka "ha ha nu lurade jag husse att tro att jag sov, allt för att komma upp i sängen
och gossa med matte". Jag påpekade för Tristan när han hade gossat av sig att, jag ville
sova en stund till, varpå han hoppade ned och lade sig på golvet. 

Kommentarer
Postat av: "mams"

Låter ju bara gossigt,juh!!! Basta den lilla stollan har väckt mig tre nätter i rad nu vid tretiden och ska UT. Inte lika gossigt!!

2007-04-25 @ 11:10:42
Postat av: Erika

Hundar och barn, varför vill de inte sova? Och sen försöker de muta en med gos. :)

2007-04-25 @ 11:43:20
Postat av: Hannah

Mams: så jobbig är i alla fall inte Tristan

Postat av: Hannah

Erika: ja det är underligt!

2007-04-25 @ 14:44:43
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Helena o Tosca

Tosca har alltid varit morgontrött. Det är sällan hon går upp först och gos brukar det bli varje morgon. Så mysigt, fast jag saknar lagottokrullet nu när pälsen är nerklippt.

2007-04-25 @ 19:29:57
Postat av: Hannah

Helena & Tosca: fuskigt! jag vill också ha en morgontrött hund.. :P

2007-04-25 @ 21:52:33
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback