Fuuuling!

I dag hittade jag den första fulingen på Tristan. Fuling = fästing.
Äckliga äckliga äckliga kryp. Det lustiga var att jag i dag stod och
tittade på en sådan där sak som man plockar bort fästingar med,
men tänkte att än har jag inte sett till några.. Den jag hittade satt
under ögat, den var rätt stor och JÄTTEÄCKLIG. bläää
Jag har aldrig tagit bort fästingar förut, slapp den här gången också
eftersom min kompis var snäll och tog bort åt oss, trots att hon hatar
fästingar och först inte ens ville titta på den. Tack kompis!

Scalibor nästa!

Kommentarer
Postat av: "mams"

Ja nu börjar de vakna till liv de rackarns äcklen. Basta har bara haft en än så länge. Det blir till att skaffa Scalibor här oxo.

Postat av: Hannah

mams: otäcka otäcka saker!

2007-04-20 @ 06:42:35
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback