Ingen sol.

Kan inte direkt påstå att Maria och jag har varit övereffektiva denna vecka och i morgon
ska vi till skolan på seminarium så då lär det inte bli något skrivet.. men men det går så
sakteliga framåt.

Maria kom i går på den eminenta idén att vi skulle ta med oss vårt material, picknick och
Tristan samt låna någon av hennes tonårsdöttrarnas bärbara dator (mitt batteri håller max 2 min)
och sedan bege oss ut i det gröna idag. Tyvärr ville inte solen infinna sig så det blev 
inget med det, vi får plugga ute i solen en annan dag.  

Vid 16.30 börjar jag jobba, är inte alls särskilt sugen på det, men det är alltid trevligt
när lönen kommer.

Måste ta en prommis med prinsen innan jag åker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback