Jämnfota

Tristan och jag har precis återvänt efter att ha varit ute och gått nästan i en timma, 
varje gång jag är ute kommer jag på att jag glömde kameran. Nu i kväll var det 
jättefin solnedgång, det kunde ha blivit jättefina bilder på Tristan när han sprang 
i fårhagen. Tristan har blivit helt tokig i pinnar, han blir så glad när jag kastar och 
han får springa och hämta, eller han springer inte, han studsar på alla fyra
framåt. Och så kommer han tillbaka med pinnen, lägger den vid mina fötter sedan 
står han och studsar samt slår med tassarna på pinnen i väntan på att jag ska kasta 
den igen.  Han är helt stollig. Det kom en liten vit pudeltik förbi som Tristan försökte
flörta med, men hon var inte det minsta intresserad, tror att Tristan blev lite besviken 
men hundens husse pratade med Tristan i stället.

Nu ska Tristan och jag slappa i soffan, undra om husse kommer hem någongång
i dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback