Måndag igen.

Var det inte nyss måndag? Veckorna går väldigt fort just nu och jag hinner inte
alls med att göra allt som jag borde göra. Dagarna ägnas åt att skriva eller på
något sätt arbeta med uppsatsen, kvällarna åt jobb. Tyckte att jag jobbade en del
förra veckan men denna vecka blir det ännu mer jobb. Imorgon jobbar jag 7-16,
onsdag, torsdag, lördag och söndag jobbar jag kväll. Men det är alltid trevligt
med lite extra pengar. :D 
I maj har jag väldigt få pass, men det dyker säkert upp. 
I dag ska jag hem till Maria men jag har fått lov att ta sovmorgon, vid 10-11 tänkte 
jag infinna mig hos henne. Gick upp tidigt varje morgon förra veckan så tanken var 
att jag skulle sova ut i dag men jag vaknade 06 när Joakim gick upp och kunde sedan 
inte riktigt somna om, även om jag då och då slumrade till. Men att ligga dra sig och inte
behöva gå upp är skönt det med.  

Nu ska jag ta med mig prinsen på en riktig prommis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback