mer regn

Efter att Maria och jag hade tröttnat på att plugga for jag runt till diverse
djubutiker för att leta efter ett utställningskoppel i skinn, fanns inga, eller
jag hittade på ett ställe, men det verkade inte så bra. Så det blev inget! Får
leta på utställningen i västerås på söndag.
Som jag nämnt tidigare köpte jagen Bia-bädd i örebro, en oval som jag ska
byta mot en kvadratisk. I örebro kostar den som är 60*70,  375. här i uppsala
kostade samma 520 på ett ställeoch ca 450  på ett annat.. De måste skämta!
Tänkte ett tag köpa en här i uppsala men i ren protest tänker jag vänta tills de får in en svart i örebro....

På ena stället sprang jag på vår granne, Floras matte. Hon var och shoppade
valpfoder och halsband till deras valp de ska hämta nästa helg. När jag kom hem
tog jag med mig Tristan på prommis, då sprang vi på grannen igen den här gången
med Flora. Tristan inspekterade alla påsar de hade shoppat sedan flörtade han lite
med Flora. Under vår prommis var det några jävla ungar som smällde smällare..
Men nu vet jag i alla fall hur Tristan reagerar, han uffar och skäller. verkar inte rädd
 i alla fall. Vilket är skönt med tanke på att det snart är valborgsmässoafton, då 
är det många som bränner bort pengar på raketer och bjäffs. 

och så regnar det igen...

Kommentarer
Postat av: "mams"

Bad du "Djurens Center" att ta hem en åt dig ?????

Postat av: Hannah

mams: det kunde de tydligen inte. De får in med jämna mellanrum

2007-04-19 @ 21:04:05
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: "mams"

Jag får väl hålla ett öga på det då

2007-04-19 @ 21:13:40
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

mams. det tycker jag

2007-04-19 @ 21:31:46
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback