På landet

är vi nu...

Jag har funderat fram och tillbaka om jag ska ställa Tristan på
utställningen eller om Lotta ska göra det. Tristan visar sig praktiskt
taget själv, så det är väl rätt lungt. Bra första hund att ställa. Nu lutar
det åt att jag även får ställa Basta då mamma har stukat foten, hon kan
därmed inte springa (mamma alltså, inte Basta). Det kanske är bra om
jag då ställer Tristan först och sedan Basta så hinner jag öva lite på Trisse.
Nu blir det hårdträning innan söndag för både Basta, Tristan och jag!

Ska smälta maten sedan blir det prommis i skogen, tyvärr kan inte mamma
följa med, får se hur många hundar jag får med mig. Tristan kommer
dock inte få leta tryffel, hur det nu ska gå...

Trissenisse är nu nyklippt och sååå snygg, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback