Värme & jordgubbar

Vilket underbart väder det är! Varmt och skönt. :D Nackdelen är dock att jag blir
otroligt sugen på glass, köpte jordgubbar istället, mycket nyttigare.
Något annat negativt med värmen är att jag inte kan gå någon ordentlig prommis
med Tristan nu på dagen och i morse blev det bara en kortis på 30 min och i kväll
jobbar jag. Han flåsar som om han varit i sahara bara av att ha varit ute 20 min nu.
Nu ska jag sätt amig på balkongen och läsa vetenskapliga artiklar :P

Mittseminariet vi var på i dag var inte särskilt givande, det enda vi fick ut av det var att
vi insåg att vi behöver jobba på nu samt eventuellt eller rättare sagt ganska säkert
ändra syftet för att göra det bredare.

Kommentarer
Postat av: "mams"

Den som kunde sitta ute ändå !!!!! Här i min holk/receptionen är det 27 grader varmt *pust o stön*. Men men bara 30 min kvar nu till kl.16.00!!
Kämpar på lite till ........

2007-04-26 @ 15:29:54
Postat av: Hannah

Mams: du kan väl ändå vara ute och påta när du kommer hem

Postat av: "mams"

Jao,iofs, om jag orkar!!!

2007-04-26 @ 22:19:28
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback