05.30

När klockan ringde 05.30 i morse trodde jag inte att det var sant. Att då släpa ut Tristan på morgonprommis kändes som djurplågeri. Svinkallt var det också, skulle behövt mössa. Undra hur det kommer sig att det är så jäkla enkelt att gå upp okristligt tidigt när vi ska på utställningar men ska jag upp och till skolan känns det aldrig enkelt att gå upp.

8.30 var vi i E-tuna för att möta upp pappa och byta bil med honom. Han har bytt någon fläkt på min bil, så nu låter den "normalt" igen istället för att skrapa och låta som ett reaplan. Därefter skulle vi ha heldagsseminarium men redan 12.20 var vi klara. Vi åt  en jättegod lunchbuffé på en kinarestaurang i stationshuset innan vi åkte hemåt igen. Nu är jag mest jättetrött och ska ta och mysa lite i soffan med Tristan. Egentligen var planen att jag skulle städa nu i kväll, men det orkar jag nog inte.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så bra att mitt tips om Kina resturangen vart bra
Jag har ätit någon Räkrätt där som nästa varit i still med vår Favo resturang i Lubeck. Så helt klart godkänt place

2007-08-30 @ 21:04:45
Postat av: Hannah

Pappa: ja jordnötssåsen var jättegod


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback