Bokad

Nu har Maria och jag bokat en campingstuga på en camping i utkanten av eskilstuna. Vi tar med oss Tristan, en flaska rödvin, min laptop och sedan ska resultatdiskussionen bli klar i morgon kväll. Skrev förra veckan om dessa planer och nu ska vi införliva dem istället för att flänga mellan uppsala och eskilstuna så lägger vi den tiden på uppsatsen i stället. Medan vi är i skolan får Tristan vara i stugan, det tycker nog han är helt ok då jag har lovat honom att han ska få bada en massa. Campingen ligger precis vid mälaren.

I dag är jag jättetrött och allmänt seg i huvudet. Maria och jag har varit så ineffektiva man kan vara. Vissa dagar funkar det bara inte att plugga.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Vad mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback