Dagens beslutsångest

eller kanske mer veckans...
Mamma och pappa är just nu hos Lotta och Björn i Kvicksund för att hämta den lilla bäbisen Fixa. Finns det något mysigare än lagottobäbisar? jag är så himla sugen på att åka hem till mamma och pappa i morgon efter jobbet för att mysa med Fixa. Måste ju få träffa det lilla underverket. Grejen är dock den att det känns som om jag inte har varit hemma en hel helg på jättelänge, vilket i sig betyder att Joakim och jag knappt har sett varandra på jättelänge. Det vore ju lite trevligt att vara hemma hos honom. Jag försöker övertala Joakim att han ska följa med men han känner att prio 1 är att bli klar med uppsatsen (vilket jag förstår) och hans plan är att bli klar under helgen. vet inte riktigt hur jag ska göra. Nästa helg är det utställning, helgen efter det jobbar jag men helgen efter det kanske jag kan åka. Men då är ju Fixa nästan vuxen ju! ;)
Åh dessa svåra beslut!  

***************************************
Fick precis ett mms på Fixa från pappa. 
Inte alls sugen.. 
Undra vad Basta ska säga om sin lillasyrra! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch ja, valpar växer för fort.

2007-08-24 @ 18:06:41
Postat av: Hannah

Helena: ja jag vet.. så tråkigt :P Fast Basta är fortfarande bäbis i mina ögon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback