Mälarbaden

I går förmiddag for Maria, Tristan och jag mot Eskilstuna. Väl där snurrade vi runt ett tag till vi hittade till Mälarbadens camping. Vi intstallerade oss i stugan och lämnade sedan Tristan kvar medan vi åkte till skolan för att registrera oss på kursen samt för att få lite information. Ingen av oss hade tänkt på att ta med en vägbeskrivning eller karta. Vi snurrade därför runt ett tag i eskilstuna innan vi hittade fram, trots det är eskilstuna en rätt behaglig stad att köra i. När vi var klara i skolan for vi för att handla lite sedan begav vi oss tillbaka till stugan. Väl åter tog vi med oss Tristan till stranden för att han skulle få bada. Jag tog först av honom fästinghalsbandet, han trodde förmodligen då att jag släppte honom lös så han drog i väg och jag höll på att hamna i vattnet. Jösses så lycklig han var för att få bada och simma. När vi sedan tyckte att han hade badat klart vägrade hundskrället att komma upp ur vattnet. När vi senare på kvällen tog en prommis längs vattnet var Tristan helt stollig och skulle bestämt hoppa i igen.

vi fick dock inte så mycket gjort på uppsatsen, men hann diskutera den desto mer. Vi hade i alla fall en väldigt trevlig kväll.

image151
Kasta bollen då!

image152
Vart tog den vägen?

image153


image154

Kommentarer
Postat av: salma

Mysigt Tristan ! Lite bad är toppen.

Postat av: Tristan

salma: ja jag ääälskar verkligen att bada. det finns inget mysigare

2007-08-22 @ 17:14:16
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Tosca

Vi har inte haft badväder på sistone och idag när det var det fick vi inte bada, för att Cimba har fukteksem.
Vaddå?? Jag är faktiskt helt okej för bad, men nejdå.
Dessutom har matte åkt ifrån mig (jag är kvar hos hennes föräldrar) men det gör inget, för morbror kom idag och jag blev så glad att jag inte visste vad jag skulle göra.

2007-08-22 @ 21:40:08
Postat av: Tristan

Tosca: det är väl badväder varje dag? Jag kan bada vilket väder det än är! vad taskig din matte är som lämnar dig ensam.

2007-08-23 @ 12:43:09
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback