Måndagsseg

Måndag = seg.
Då var det måndag igen vilket innebär att Maria och jag ska plåga oss själva med lite uppsatsarbete.
Den här veckan är den sista veckan på den sista sommarmånaden. Det kändes verkligen som höst i morse när vi var ute på prommis. Nu ser jag nästan fram mot hösten. Jag hoppas att det blir en fin och varm höst och att jag har tid att åka hem till mamma och pappa för att mysa med Fixa (och Basta). Jag har alla anledningar till att åka, först fyller Wincent 1 år, sedan fyller storebror år, sedan pappa och sedan fyller Malthe 4, detta under september och början av oktober. Det finns dock ingen möjlighet att jag ska ha tid att åka dit vid varje födelsedag. Jag får nog "bunta ihop" och fira alla på en och samma gång. Tror inte att lille Wincent reflekterar särskilt mycket över om jag är där på hans födelsedag eller inte.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback