Proppmätt

Nu i kväll har vi (Joakim, jag, svärföräldrarna och lillebrodern) varit ute och ätit födelsedagsmiddag på Tzatsiki. Jättegott. huu är dock äckligt mätt. Tog en rejäl prommis med Tristan när jag kom hem, detta för att gå ned maten. Det hjälpte dock inte utan det blev nästan värre. Till förrätt blev det grillad haloumi samt att jag smakade av Joakims saganaki, till varmrätt åt jag fläskfilérullader som var fyllda med feta, till det serverades klyftpotatis, rödvinsås, tzatsiki och sallad. Det var tre stor köttbitar, orkade bara två och då åt jag endast två bitar potatis. Det var väldigt stora portioner... Maten sköljdes ned med gott rödvin. Lyckades även trycka ned lite yoghurt med honung och valnötter. MUMS! vilken god mat!!   
Kan varmt rekommendera Restaurang Tzatsiki i uppsala, trevlig uteservering precis vid ån.
Nu ska jag zzzzova!


Kommentarer
Postat av: Pappa

DEt kostar att ligga på topp!!!! D.V.S
Midjeomfånget blir påverkat.

2007-08-04 @ 22:38:14
Postat av: Hannah

Pappa: inte nödvändigtvis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback