Sovmorgon

Somnade rätt tidigt i går kväll men planerade ändå att Tristan och jag skulle ta en liten sovmorgon i morse. 7.25 vaknade jag till av att Tristan hoppade upp i sängen för att mysa en stund. Dagen kan inte börja bättre än med lite lagottomys, och jag känner mig rätt utvilad i dag. :D  Tror dock inte att Tristan känner så för han är lika trött som alltid och jag hör snarkningar bortifrån biabedden.

I går kväll somnade jag i soffan (skräll) när jag sedan förflyttade mig till sängen, passade Joakim på att plocka fram skjorta och kostym tills i dag. När han var färdig tog han med sig Tristan ut ur sovrummet (Tristan ville helst ligga kvar och sova under skrivbordet). Efter ett par minuter kom Joakim in i sovrummet igen, antar att han glömde ta fram något och vips så låg det en lagotto i sängen och snarkade högt. Tristan vill tydligen vara där matte är. Han är en riktig mattegris!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur skall tristan klara att vara borta från dig i en vecka?

2007-08-31 @ 12:48:50
Postat av: Hannah

Pappa: ja det undrar jag med..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback