Blandade bilder.

Bilderna jag tog blev inte de bästa. På tok för mörkt där inne i mässhallen. Men det blir lite blandade bilder på snygga hundar i alla fall. Och som vanligt orkar jag inte klippa eller redigera.

image240
Jag pillar bort  "ögonbajs" på Tristan medan Trisse mest vill mysa med Helena.

image241
Lotta & Jazz

image242
Magic storms Franco & Lilian

image243
I väntan på bedömningen.

image244
Vad vill du?

image253
Framför domaren

image245
Mia och Salma

image246
Ia och Lotta

image247
Magic storms Freija & Teta

image248
mamma & Basta

image249
Anna och apungen G. Maya


image251
Lilian och MS Florence

image252
BIR: Shibumis Parma
BIM: Bonebreakers Coppertino.

Kommentarer
Postat av: catrin o vovvar

skulle ju försöka se dig på stora..- ja, jag vet tidsoptimist=) En annan har ju hört att du fick jobb, grattis!! det var ju en man som ringde till mig förstår du=) guess who...
jag vill önska en god fortsättning och så måste vi ju fika nån gång, fast nu när ni flyttat så kanske man får ta fikakorg till nån utställning i stället..
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback