Buhu

Jag har ont i halsen och snorar. Jag känner att en förkylning är på g!

Det har blivit dåligt med blogging de senaste dagarna. Det beror på att i går förmiddag hade mamma och jag fullt upp med att städa, laga mat och baka inför stundande besök av La Famiglia. Det var verkligen jättetrevligt att ha dem här. Förmiddagen i dag gick åt att underhålla våra gäster och på eftermiddagen tog jag en sväng in till örebro för att ta en fika med Petra och Erika.

Nu ska jag packa det som jag kan packa. sedan ska jag krypa i säng. Känner mig inte så där jättepigg... I morgon ska jag och Tristan upp innan 07. För vid 08-tiden drar vi mot nynäshamn för att ta båten över till gotland för att fira nyår där. Just nu blåser det rätt rejält både här och på Gotland. Hoppas att det lugnar ned sig tills i morgon, vill inte ut och gunga på havet. Fast främst tänker jag på Tristan.. Vet inte hur han reagerar. Han får i alla fall sitta kvar nere i bilen, där har han det bäst.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

ni får ha ett god inledning på det nya året på Gotland.

GOTT NYTT ÅR

Postat av: Helena o Tosca

Hur reagerar Tristan på smällare?

Hoppas ni får ett trevligt Gott Nytt År och en inte alltför gungig båtfärd.

2007-12-29 @ 23:07:42
Postat av: Hannah

Yvonne: tackar. Detsamma!

2007-12-30 @ 21:12:50
Postat av: Hannah

Helena: bra fråga, jag vet inte riktigt.. det återstår att se..

2007-12-30 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback