Färdig.

Häpp! då är de 224 h äldromsorg avklarade. Men i verkligheten har jag nog garanterat varit där färre timmar. Det har verkligen varit super! Jättegoa syrror. Tänkte jag skulle bara ta det lungt sista dagen och glida runt lite men det kunde jag glömma. Full fart och massor att göra. Men i och med det gick dagen fort och det blev snart dags att gå hem. Men jag kom inte i väg förs en halvtimme efter jag slutat. Detta berodde dock på att jag var tvungen att prata lite till med syrrorna. Fick en liten julklapp av dem, en fin ljuslykta från orrefors. Danke schön som vi säger i sverige.
Tror jag har nämnt det tidigare men det är alltid tråkigt att sluta på praktikplatser. Man lär känna massa goa människor som man sedan aldrig kommer träffa igen. Lika tråkigt varje gång. och även det att när man verkligen kommit in i arbetet och är självgående, ja då ska man vidare.. även det är tråkigt. men nu ska jag i alla fall vidare till ett ställe där jag kommer bli kvar ett bra tag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback