Fredag

Nu har jag tryckt i mig lite te och smörgåsar. Ska nu ta en prommis med jordens mysigaste hund. Sedan ska vi packa klart, slänga sopor å sånt (kan vara en bra grej att göra om man ska vara borta i mer än 1 vecka) därefter packar jag in Tristan och sakerna i bilen. Men innan vi kan åka till Örebrotrakten har vi några stopp på vägen här i stan. Ska åka bort till banken (som inte öppnar för 10.00) för att sätta in alla jävla mynt vi har, tanka, åka förbi dagmatte för att lämna pengar för den här månaden sist men inte minst så ska jag åka förbi Maria & Co nya lägenhet för att spana in. Kan vara roligt att se innan de renoverar och eftersom katterna är i gamla lägenheten får Tristan följa med upp. En annan anledning att åka dit är att Maria fyller år i dag. Efter detta drar Trisse och jag.

Nu studsar Trisse som en kängru i hopp om att vi ska gå ut. Så ut ska vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback