Hälsningar från Gotland

08.00 packade jag in mina saker och Tristan i bilen och så for vi. Mot Nynäshamn. Jag gillar att vara ute i god tid (även om jag sällan är det) så vi var i nynäs på tok för tidigt, men jag hann gå en sväng med Tristan innan det var dags att åka på båten. Ryktet sa att det blåste en del så jag var lite orolig för överresan, främst för Tristans överresa. Men det blåste inte så farligt trots allt och efter en timma gick jag ned för att kolla till Tristan och då så sov han så gott i bilen.

Nu är vi alltså på plats på Gotland. Och Tristan lyckades få granen utslängd det första han gjorde. Granen barrade och eftersom Tristan inte ville gå runt granen utan tog en genväg under granen så var hela Tristan och golvet fullt av granbarr.

Min förkylning, den tar sig och jag mår apa.  


Kommentarer
Postat av: Mams

Skönt att höra att resan gick bra. Undra var Tristan lärt sig att "dansa" runt granen??????
Jag hoppas att du inte fått mitt eländiga virus .....
Kramen

Postat av: hannah

Mams: han har nog lärt sig av någon släkting..
nu snorar jag mest så det är nog inte ditt virus

2007-12-31 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback