Matförgiftning.

det var i alla fall vad jag i går misstänkte efter att ha ätit en bagel med lax på ett ställe inne i Örebro. Efter intagandet hamnade jag hos några vänner men fick lite ont i magen och blev lite illamående. Så jag fick snällt bege mig hemåt. BIlfärden hem var mindre spännande då mina symtom förvärrades. Och väl hemma fick jag ännu mer ont i magen, magen rumlade runt och illamåendet blev även det värre. Å så rapade jag den där jävla laxen. Lyckligtvis kunde jag sova bort symtomen och i dag mår jag som en mört. Å så slapp jag kräkas. Trodde att det skulle bli en "favorit i repris" som förra året när jag på annandagen blev dödsmagsjuk och låg däckad i flera dagar.
Men se det slapp jag och det är jag tacksam för.

Men jag misstänker att laxen var boven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback