Nojig

De har inte ringt upp, ÄN!
Tänk om de ångrade sig? :O
Nu börjar jag bli "lite" nojig.
J hotar att stämma dem i så fall.
De kanske inte menade att de skulle ringa upp nu i em. Men jag antog det. Kanske chefen är upptagen så att han inte kunde prata med henne...
Jag har tom provringt till min telefon för att försäkra mig om att den fungerar.
Har inte heller kommit mig för att ringa och avboka intervjun i morgon och nu är det för sent för att göra det i dag. Får göra det i morgon bitti. Eller ska jag åka på den utifall att... Fick precis mail från en som ville ha intervju med mig som tyckte det var synd att jag redan hade fått jobb...  Kanske inte skulle ha tackat nej till den intervjun heller. Måste nog jaga rätt på Maria (med telefon) för att lugna ned mina nerver.

RING DÅ JÄVLA TELEFON!

Kommentarer
Postat av: mia o salma

Grattis till jobbet! (hoppas de har ringt nu och att du får en fet lön :-)). och grattis till lägnheten. Plötsligt händer det.....

2007-12-04 @ 16:35:45
Postat av: Erika

Lägenhet och jobb, allt på en gång.

Hör de inte av sig snart hinner du få fler jobb och kan gnälla lite om hur jobbigt det är att välja. ;)

2007-12-04 @ 16:50:49
Postat av: Hannah

Mia & salma: tackar! nu har de ringt men någon fet lön var det inte tal om.. men jag är nöjd ändå

2007-12-04 @ 17:05:58
Postat av: Hannah

Erika: ja det är trevligt när allt löser sig på en gång..

2007-12-04 @ 17:06:28
Postat av: Pappa

Jag tycker du skulle ha åkt på fler intervjuer.
Chansen att kanske få bättre lön :~))

2007-12-04 @ 18:11:12
Postat av: Hannah

Pappa: lönerna ligger inte högre någon annanstans

2007-12-04 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback