Nu är det klippt

Jag skulle bara klippa lite på Tristan sedan ta med hundarna på en prommis. Men det tog lite längre tid än väntat att klippa. Och när jag tyckte att jag var rätt färdig, kom mamma hem och påpekade att det inte syntes att jag hade klippt. Då var jag tvungen att klippa lite till. Men jag hann aldrig klippa färdigt innan vi skulle åka och handla. Och nu är Tristan ute och far med pappa så jag får klippa mer en annan dag. Spelar egentligen ingen större roll hur han ser ut nu eftersom vi inte har någon utställning planerad på länge. Så jag ska nog klippa lite mer så att pälsen blir riktigt kort och ny fin päls kan komma fram.

När mamma och jag hade handlat gick vi in på djurens center och där hittade jag "vacker tass" sprayen jag letat efter. Tänkte först att det inte var någon idé att köpa eftersom det ändå inte är någon snö. Men när som kan det ju bli snö igen.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag har också varit framme med saxen idag. Det mesta av mustacherna rök, och en stor del av mössorna. Vilket gör att nu kan man se ögonen på båda hundarna. Vi ställer ju inte ut längre, så det känns rätt gott att kunna klippa lite som man vill.

Postat av: Helena o Tosca

Här blev det ett försenat julbad häromdagen. Och nu sticker det ut tofsar här och var...Dags att klippa lite tror jag.

2007-12-27 @ 22:44:14
Postat av: Hannah

Yvonne: Ja det är skönt att kunna klippa utan att behöva tänka på utställning men jag vill trots det att Tristan ska se så snygg ut som möjligt. Jag för över en del av min fåfänga på honom... ;)

2007-12-28 @ 09:16:27
Postat av: Hannah

Helena: Var det inte du som inte skulle klippa något på ett bra tag? ;)

2007-12-28 @ 09:16:59
Postat av: Helena

Hannah: trodde det, men hon såg för hemsk ut. Och när till och med jag tycker det, då är det hemskt ;)
Nu är hon söt!

2007-12-28 @ 17:36:25
Postat av: Hannah

Helena: är inte Tosca söt jämt?

2007-12-29 @ 21:58:07
Postat av: Helena o Tosca

För det mesta, det måste väl erkännas.

2007-12-29 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback