On the countryside

I morse när jag skulle till köpcentrumet i närheten för att ta ut pengar höll jag på att bli påkörd av en polisbuss. Insatsstyrkan stod det på den. När jag en stund senare gick ut från köpcentrat höll jag på att bli påsprungen av en av poliserna. Han hade en ett stort gevär hängandes på magen. Undra vad de gjorde där? 

Tog sedan en sväng förbi dagmatte för att lämna pengar samt för att ge henne en flaska vin som tack för att hon har ställt upp så mycket under hösten. Det är ju inte alla som tar emot en hund 05.30. Sedan åkte Tristan och jag för att spana in Maria & familjens nya lägenhet. Gammal och jättefin men TOTAL renoverings krävs. Blev trött bara av att gå runt och titta på allt som behövs göras. Men det kommer bli så fint. M & C har massor av bra inredningsideér. Ska ta och bjuda in dem till sthlm sedan ;) De har djupa fönsternischer som man kan sitta i och titta ned på alla människor som går på torget Väldigt trevligt!. Tristan var med och inspekterade och han gav lägenheten godkänd. Och jag som är lite klåfingrig kunde inte låta bli att börja riva ned gamla tapeter. Det är ju så roligt. Föröskte få Tristan att hjälpa till men han var inte intresserad. Har för mig att min brors rottis hjälpte min bror och hans fru att dra ned gamla tapeter när de skulle renovera. 

Tristan och jag brummade vidare till Örebro. Åt en sen lunch med pappa innan vi sedan åkte ut på landet till mamma. Nu i kväll så slappar vi mest i soffan och myser med hundarna. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback