Östermalmsgotto eller Norrmalmsgotto

Tristan ska alltså bli en östermalmsgotto eller norrmalmsgotto. Det är lite oklart vart lägenheten tillhör. Har försökt titta på en karta det är svårt att se men gränsen går där någonstans.

För min del spelar det dock ingen roll vart vi hör hemma..

Tristan undrar nog om det finns några tjusiga lagottodamer i området. Om inte annat så får han vänta tills Salma kommer och hälsar på i sommar i samband med världsutställningen. Då kan de svassa runt och se snygga ut i Vanadislunden, Humlegården, Gärdet eller Haga

Kommentarer
Postat av: salma

O ja Tristan du får visa mig var alla sjyssta grästuvor är i stan så jag vet var jag kan kissa. Kanske kan vi fika på nåt hundcafe´?

kram

Postat av: La Famiglia

Alltså Östermalm låter naturligtvis finare. Norrmalm kan väl duga också. Men undvik att säga "nära Roslagstull".

2007-12-04 @ 23:46:41
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Tristan

Salma: klart att vi ska gå på hundcafé. Och jag ska visa dig alla fina kisseställen!
*nosgos*

2007-12-05 @ 07:41:06
Postat av: Hannah

La: J har riktat in sig på östermalm.

2007-12-05 @ 07:41:33
Postat av: Yvonne

Tror att Dino´s bror huserar i området.

2007-12-05 @ 21:26:56
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

Yvonne: då kanske vi kommer springa på någon lagotto i framtiden

2007-12-05 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback