Träff med gamla vänner.

Nu vid jultider brukar det alltid komma hem en massa gamla vänner som bor i olika delar av landet och världen. Det är alltid svårt att hinna med att träffa alla man vill träffa,  både folk som bor i stan och de som bor någon annanstans. I går lyckades jag få till det rätt bra. Hade bestämt en fikadejt med Weronika inne i stan. När jag åkte in till stan passade jag även på att köra Anna + engelsk pojkvän till tåget mot Gbg. På väg in till stan ringde Magnuz för att deklarera att han och Petra satt på Nya. Weronika och jag styrde stegen mot Nya för att fika med Magnuz och Petra. Petra kom med den glada överaskningen att hon har flyttat tillbaka till Sverige från England. :D Sååå roligt, nu kan jag träffa henne lite mer ofta än någon enstaka gång per år. Efter en stund dök Sven upp och vi gick till ett annat ställe där jag intog nedanstående bagel :P Därefter begav vi oss till Daniel och Maria. Där fanns även Stina. Efter ett tag dök Erik, Erika, Sara + pojkvän upp. Nu har jag nog träffat alla jag vill träffa. Några personer har jag missat men men sånt är livet. Ska försöka träffa några av ovanstående personer en gång till innan jag försvinner från omnedjden för denna gång.

Kommentarer
Postat av: cos

såpass...

Postat av: Hannah

Cos: yepp

2007-12-27 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback