Vinterkläder

Några vidare vinterkläder i form av täckjacka och täckbyxa är inget jag har ägt på många många år. Förra vintern körde jag med lager på lager på lager för att inte frysa röven av mig när jag var ute med Tristan. I helgen skickade mamma deena länk på msn. Detta ställe hade eller rättare sagt har erbjuande om om skidjacka + byxa för 500 spänn. Både mamma och jag beställde var sitt set. I dag kom mina kläder och de passade perfekt. Jag var lite rädd för att kläderna skulle vara papperstunna men det var de inte utan de var lite tjockare. Riktigt snyggt med röd jacka och svarta byxor. Jag har varit runt och titta i diverse butiker efter liknande och där har bara jackan kostat runt 1000-lappen + att det har varit tunna kläder. Nu kan vintern komma eftersom jag nu är beredd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback