Working dog 7.50 - 15.40

I går fick Tristan följa med till praktiken detta på grund av att vi efter parktiken skulle åka till kvicksund för att "pimpa till" Tristans päls. Guuud så snygg han blev! På förmiddagen fick Tristan ligga i bilen och när jag skulle åka ut på hembesök smög jag förbi min bil och där låg Tristan och sov. När jag kom tillbaka fick han följa med in. Han gillade verkligen min handledare. Under lunchen tog vi en 45 minuters prommis i regnet = dyngsur och smutsig lagotto. Kom på att jag inte hade någon handduk med mig men jag fick ett engångdraglakan att torka Tristan med.

Färden till kvicksund var lagom rolig, mörkt, spöregn, massor av trafik och flera olyckor = stopp på motorvägen. Men fram kom vi, hemfärden gick lite bättre. 3/5 av La Famiglia kom även till kvicksund. Söta Ia transformerades från isbjörn till snyggaste lagottotjejen. Själv blev jag fasligt förtjust i den lilla norrmannen, blev väldigt sugen på att ta med honom hem. Kvällen i kvicksund avrundades med en fika innan det begavs sig hemåt igen. 

Väl hemma hann jag se de sista minutrarna av idol, som jag anade vann den där jäkla Marie. Jag hade helst sett att Amanda hade vunnit. Visst, Marie sjunger bra men hon är så jäkla tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback