21.00

Nu är klockan strax 21.00 och jag är fortfarande vaken. I går somnade jag strax efter 20.00, hade bett Joakim att väcka mig 21 när desperate housewives började men jag var inte alls sugen på att vakna, vid 22 vaknade jag till för att borsta tänderna i halvtsovandes. Fortsatte sedan att sova, vid 04 imorse vaknade jag och var klarvaken, lyckades somna om tills klockan ringde 05.40. I morgon är det 05.40 som gäller igen :P jag vill sova på morgonen...

När jag satt på föresläningen i dag funderade jag på om jag skulle smita tidigare, säg 11.50 för att hinna med bussen 12.10. Frågade läraren hur länge han skulle hålla på, han trodde till 15-20 över 12, jag valde att stanna. Men 11.56 avslutade han lektionen, en ilsken Hannah småsprang hela vägen till stationen och hann precis med bussen, kissnödig som en gnu, gnun fick hålla sig i 2 timmar till. I morgon kommer jag gå senast 11.50 vad som än händer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback