Happy hunting.

Skattjaktsletandet gick bra! :D
Nu är Joakim och jag 10000 kronor rikare :D
http://www.packline.se/pages/tavlingen.html <--- här kommer en bild på mig och Tristan dyka upp.
Att vi vann kan vi tacka min mamma för, då hon i morse vid 08-tiden skickade ovanstående länk med ledtrådar, vi lokaliserade på en gång vart i uppsala det var. Kastade mig ut med Tristan på en snabb och kort promenad, in i duschen och sedan slängde vi oss in i bilen och ned på stan. Jag hade inte ens hunnit lägga pengarna i parkeringsautomaten innan Joakim hade hittat lappen som satt gömd bak på en soptunna. :D
Undra vad vi ska hitta på för pengarna, en resa i sommar vore trevligt men frågan är om vi får någon semester och om vi får den samtidigt, Hasseludden Yasuragi vore trevligt att besöka igen, ett älgskinnskopppel och halsband till Tristan blir det i alla fall samt en biabädd. Eller en ny mobiltelefon vill jag ha, kommer på hundra saker att lägga pengarna på, frågan är bara vad det blir.. Någon som har några bra förslag?

Kommentarer
Postat av: "mams"

Jättestort grattis!!!!!! Tur att ni hann först !!!
För tänk om det varit någon mer som kommit på lösningen och ar där och letade. Men du är ju ganska vältränad med sparkar och "öronnyp" så den stackaren skulle väl lägga benen på ryggen och dra .......

Postat av: Hannah

ja precis och så hade jag Tristan med mig som ahd ekunnat skälla bort dem

2007-02-22 @ 18:37:44
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback