Korvstoppning.

Nu går det inte in mer i mitt lilla huvud, har knappt pluggat något i dag eller i går, det får gå som det går, en omtenta är som sagt inte hela världen. Ju närmre tentan kommer desto mindre känner jag för att plugga.
Tristan och jag har varit ute och sprungit (eller det var mest Tristan som sprang) i ett par dm djup snö inne i fårhagen så nu är han rätt trött och sover i soffan, skulle kunna göra detsamma, är sjukt trött.
Joakim ska på sin herrklubb i kväll så då kan jag sova framför tv:n i lugn och ro hoppas att det är något bra på tv att sova till, måste ju vara utvilad i morgonbitti.

Kommentarer
Postat av: "mams"

Mmmmmm sova soffa .......... sköööööönt!!!
Lycka till imorgon lilla "plugghästen", papsen o jag håller tummarna. Kizzzzz

Postat av: Helena o Tosca

Var det månne er vi träffade på en morgon på Gränby för ett par veckor sedan. Antar det, eftersom du skriver att ni brukar gå i fårhagarna där.
Såg att du varit inne på min blogg, så jag tyckte det var lika bra att göra detsamma.

2007-02-23 @ 18:49:05
URL: http://web.comhem.se/~u36973596/
Postat av: Hannah

mams: Vad bra! :D Trisse hälsar att han värmer upp soffan åt er samt att han bjuder Basta och Zamba på mat om de tar med sig sina egna matskålar.

2007-02-23 @ 20:05:38
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Helena & Tosca: Precis, det var oss som ni träffade på, vi är och ränner i fårhagarna och däromkring dagligen så vi ses nog någon mer gång. Visste i och med lagotto forumet och gamla lagotto pronto att det fanns en lagotto vid namn Tosca här i Uppsala, så det var inte så svårt att lista ut att det var ni när din krullis hette Tosca.

2007-02-23 @ 20:09:12
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback