Trötter

Jösses vad trött jag är, har ett par inlägg att skriva men är på tok för trött för att kunna skriva något vettigt. Bussåkandet i morse gick helt ok och på vägen hem hade jag köpt en pocket men tyvärr blev jag illamående efter ett tag då fick jag sluta läsa. Imorgon har jag med mig kurslitteraturen får se om jag grejar att läsa den, det vore praktiskt för kursen lär bli rätt maffig. Mycket att läsa och lära in på 3 veckor. Dagens föreläsning skulle hålla på till 12.30 planen var därmed att åka med bussen 13.10 men vid 12.03 avslutar läraren lektionen men jag hann inte med bussen 12.10, det var bara att lulla runt på stan. Den andra staden har helt klart ett bättre shoppingutbud än Uppsala, det finns Lush :D  Imorgon smiter jag kanske tidigare för att hinna med 12.10 bussen, på torsdag måste jag smita tidigare om jag inte åker bil.

Nu ska jag få dagens dos lagottogos med kuddhunden. vad är det med lagottos och kuddar? 

Kommentarer
Postat av: "mams"

När det gäller Basta och kuddar så tror jag det är "prinsessan på ärten" syndromet. *fniss*

2007-02-28 @ 06:31:47
Postat av: Hannah

För Tristans del är det mest Prinsen med fjärten ;)

Postat av: Pappa

Det konstiga är att det är till 90% min kudde som prinssesan ligger på, och helst med nosen i mitt öra, och snarkar!!!!!!!

2007-03-01 @ 06:45:07
Postat av: Hannah

Pappa: hon tycker nog precis som du, att det är jättemysigt. :D

2007-03-01 @ 14:11:19
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback