vad och varför.

Är frågor en kan ställa sig, varför jag har skaffat en blogg? varför inte? 
vad ska jag skriva om här på bloggen? Det är en bra fråga, jag kommer förmodligen svammla mycket, så där som vanligt, som jag gör för det mesta... se där var jag i gång igen.. 
Det som förmodligen kommer avhandlas och gnällas om är; mina studier som innebär tentaångest samt gnäll över värdelösa föreläsare och klasskamrater.
Den fyrbenta krulltotten Tristan kommer få mycket plats i denna blogg eftersom mycket av det jag gör och sysselsätter mig med innefattar honom eller rättare sagt, så är det på grund av Tristan som jag kommer ut och gör saker som jag aldrig annars skulle ha gjort. Därmed har jag saker att skriva om.

Nu puttar Tristan på mig med nosen och slår med tassen, man skulle kunna tro att han vill gå ut.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback