Bilder från Raduno 2007

Denna dag var jag inte lika på hugget att fota, men det blev en del bilder i alla fall. En del blev mindre bra, lite klurigt det där med starkt solsken... Eftersom jag och Tristan var inne och rantade i ringen blir det ett par idolbilder på oss samt några bilder på andra snygga hundar.

                                                           
Lilian &  Magic Storm`s Franco                                        BIR & BIM-VALP

                                                           
Teta & Magic Storm´s Freija                                             Hesiodos Delizioso Dea 

                                                             

Prinsen: Hesiodos Pascal Di Fiocco a.k.a. Tristan eller Prinskorven

                                                            


                                                            
Hesiodos Basta Birbante                                                 Chicabeams Delphina 

                                                           

Hesiodos Utzi Bella                                                           Scheffelfältets Detto Kevin

                                                           
BIR Shibumi´s Parma                                                       och så fikar vi lite till....  
BIM Gillenias Leon

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Det verkar ju som om i alla fall några bilder jag tog blev användbara.
Du får gärna skicka några bilder på Ia om du vill, men vår mejladress har jag ingen större lust att skriva fullt synlig i din blogg. Men om du skriver din adress i en kommentar i min blogg som jag väljer att inte publicera, kan jag ju skicka dig min adress.

Postat av: Hannah

La: det blev jättefina bilder, men en del blev för ljusa och suddiga, men men så är det när solen skiner.. Visst! jag kan skriva min mailadress så kan ni maial er adress så mailar jag bilder..

2007-07-23 @ 20:02:57
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback