Bra start på dagen.

I morse fick jag lite sovmorgon, ända till 08.00. Som jag ett antal gånger tidigare har skrivit så har Tristan en tendens att väcka mig tidigt. När Joakim gick upp sa jag åt honom att ta med Tristan ut ur sovrummet så att jag skulle få sova i fred. Helt plötsigt var Tristan jätttetrött och hade inga som helst planer på att gå ut ur sovrummet... Till slut fick Joakim med honom ut. När Joakim sedan skulle åka till jobbet släppte han in Tristan som då var lite lagom gossesugen. Han kom upp i sängen och gossade ett tag, sedan sov vi en stund till; Tristan på rygg på min arm. Så mysigt så. 
Kan dagen börja bättre än med lite lagottogos? 

Kommentarer
Postat av: La famiglia

NEJ, en dag kan inte börja bättre

Postat av: Hannah

La: nej verkligen inte

2007-07-05 @ 11:16:26
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback