Dogblogg 8/7

*vift vift* Tristan här, det var ett tag sedan jag skrev något här. Tänkte bara berätta att häromdagen hände en jätteläskig grej. Eller rättare sagt jag såg en läskig grej... Matte låg i en av sofforna och läste en bok varpå jag blev lite mattesugen och närmade mig soffan för att gossa. fick jag syn på något läskigt på golvet, någon svart klump. Som den listiga lagotton jag är smööög jag sakta fram mot klumpen, stannade då och då för att spana från olika håll och kanter på den. Smög sedan vidare och när jag smygit ända fram bet jag snabbt i den svarta klumpen. Varpå matte blev sur för att jag släckte lampan, tydligen var det någon grej till lampan som man tänder och släcker med. Matte påstod att grejen inte alls är farlig. Men jag, jag vet nog.... Det ingen annan ser, det ser jag.

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Ja du Tristan, din matte vet inte mycket. Om du tuggar ordentligt på den svarta grejen så lovar jag att den blir farlig. Innuti den finns någon som heter elektricitet. Det går inte att äta och det kittlar vansinningt mycket på tungan.

Postat av: Tristan

La: matte nämnde något om det... hon är inte helt tappad bakom båten min matte!

2007-07-08 @ 18:32:41
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: salma

Tristan tugga aldrig på elektriska saker när de sitter fast i väggen. Dra ut ploppen först.
Vad modig du var som vågade bita i saken fast den såg så läskig ut. Sen måste det ju ha funkat bra för att få uppmärksamhet från sin matte, släcka lampan när hon läser skitsmart ju.

2007-07-08 @ 22:21:45
URL: http://salma.bloggagratis.se/
Postat av: Tristan

Salma: jag hade mest tänkt gå i väg med saken, inte bita sönder den.. och ja det var ett utmärkt sätt att få uppmärksamhet

2007-07-09 @ 07:49:59
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback