Eko i kylskåpet

Har de senaste dagarna varit medveten om att kylskåpet är rätt tomt men har dragit mig för att åka och handla. Hade tänkt storhandla i helgen, storhandling är nämligen sånt som jag inte sköter själv utan då får Joakim vara med. Men i dag när det verkligen ekade i kylskåpet tog jag mig i kragen och åkte för att storhandla själv. Vilket var ett ganska smart drag, det är garanterat färre männsikor på ica kvantum en torsdags förmiddag än lördag eller söndag eftermiddag. När handlingen var avklarad körde jag in utanför huset för att slippa bära påsarna så långt. Åkte upp med påsarna när jag sedan var på väg ned till bilen igen kom jag på att det är dumt rent sagt idiotiskt att lämna en lagotto ensam med två påsar mat som står på golvet, även om det baar är för ett par minuter. Gick därmed in lägenheten igen för att ställa upp påsarna på köksstolarna samtidigt som Tristan såg lite stött och sur ut. Skulle jag? såg han ut att tänka..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback