Hur svårt ska det vara?

Att hitta en passande kameraväska? Jag har varit på 3-4 ställen nu och ingen har något som passar.
På tal om kameran, är det någon av; Mams, La famiglia, Helena eller Mia som har lust att fota åt mig med min kamera på lördag när Tristan och jag är inne i ringen? Om ingen anmäler sig frivilligt kommer jag utse någon av er ;P Min egen hovfotograf anger nämligen att han inte tänker följa med på lördag utan eventuellt på söndag därmed måste jag utse en standin på lördag.

Update: pappa ringde precxis och sa att jag kan ta hans kameraväska. perfekt! danke danke

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Visst kan jag fotografera. Jag kommer att vara helt avslappnad hela dagen för jag ska ju aldrig in i ringen. Men om det finns någon annan som känner sig duktigare än vad jag känner mig, avstår jag väldigt gärna min plats som tillfällig håvfotograf

Postat av: Hannah

La: ni får slåss om sakern, det är inte så svårt att fota. Det är bara att titta och trycka!

2007-07-18 @ 15:33:14
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback